Beoordelingen van Treasure Almere-Haven

Recente recensies

5.0
Sander
gisteren

Eten was heerlijk en netjes op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ruud Breeuwer
gisteren

👍👍👍👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ashley Vos
gisteren

Snelle bezorging. Wij bestellen al jaren bij jullie en waren altijd erg tevreden. Helaas merken wij bij de laatste 2 bestellingen dat de sushi niet vers gemaakt is. De rijst is enorm koud en de gefrituurde garnaal in de sushi is koud en niet krokant. Jammer. Sushi zullen we niet zo snel meer bij jullie bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marianne
gisteren

Heerlijke maaltijd.

SP
gisteren
Winnyfred Staneke
3 december 2022

Jammer dit keer. Bezorger was sjagrijnig en kon geen lachje af. Kwaliteit van de Maleisische kipsate echt niet lekker. Droog en keihard, geen doorkomen aan. De Thaise nasi was lekker en fijn dat er kroepoek bij zat.

Chris van de Vooren
30 november 2022

Heerlijke Chinese pangang en garnalen met cashewnoten en veel groenten. Garnalen saté mag smaakvoller, beetje taai en saai. Prima bezorgd door een enthousiaste medewerker. Was niet de eerste en zeker niet de laatste keer!

Joke Starke
29 november 2022

Alleen vervelend dat als er staat ivm allergie geen champignons en paddestoelen in de sweet Chili kai er wel paddestoelen in zitten.

Dennis Karssen
29 november 2022

Altijd goed!

A.regterink
27 november 2022

na een bellen met de zaak over een bestelling met de verkeerde winkel is het bedrag terug gestort dit is helemaal top vandaar de sterren

Ingrid
27 november 2022

Zoals gewoonlijk perfect op tijd, en heerlijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frank Liklikwatil
27 november 2022

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton Kuijper
27 november 2022

Erg lekker, als altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ed
27 november 2022

😘

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cindy
27 november 2022

snel geleverd, alles lekker warm. Eten was lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Juriean Brands
27 november 2022
Yvonne
26 november 2022

Chinese bami was niet echt warm, babi pangang spek perfect !

Fred Brandsema
26 november 2022

Zelf samengestelde rijsttafel plus sushi besteld , in een woord, geweldig! Mooie en fijne gerechten. Top

Wilma Huisman
25 november 2022

Het eten zou beter verpakt kunnen worden vooral als je op de fiets terug moet fietsen De Nassi zit weinig groenten/ vlees in.

Romeo
24 november 2022

Voor het eerst eten afgehaald. Parkeren was wel een probleem... Top service. 3min.gewacht. Eten was dus klaar op de gevraagde tijd. Vriendelijk personeel. Ondanks de drukte. Het eten ( maandmenu ) was erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar!

Ria Duijser
24 november 2022

Zoals altijd weer gesmuld. En de bezorgeing zoals altijd sneller dan verwacht

Matt
24 november 2022
Anja
24 november 2022

Eten zoals altijd goed! Bezorging supersnel! Wel prijzig geworden. Maar zeker begrijpelijk!!

Cliff
23 november 2022
Jennifer
23 november 2022

Heerlijk en klantvriendelijk

INGE de VRIES-SCHULTZ,
22 november 2022

Wat meer witte rijst is net te weinige g voor 4 verschillende gerechten

Joseph
21 november 2022

Bestelling via de website is eenvoudig en op afgesproken tijd bezorgd, top kwaliteit voor redelijke prijs.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kuijl
21 november 2022

Netjes op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Waelepoel
20 november 2022

Eten was lekker had alleen geen drankje ontvangen stond wel op de bon

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kramer
19 november 2022

Was een stuk kouder dan normaal mag warmer maar van de rest goed

Jessica
18 november 2022

Weer super lekker gegeten en bezorging weer punctueel !

Anneke
18 november 2022

Gewoon weer lekker en op tijd bezorgd

Henk
16 november 2022

Het eten was heel lekker en keurig op tijd bezorgd.

Haye
16 november 2022

Alleen op bon stond blikje gratis. Zat er niet bij. Als jullie dat niet meer doen begrijp ik maar zet dat dan niet op de bon

Ton Kuijper
15 november 2022

Lekker als altijd.

Zwany Bosch de Vos
14 november 2022

Snelle bezorging door een vriendelijke jongeman! Eten was goed, helaas de saus vergeten bij de Ko you luk, dat was wel een beetje jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis Karssen
13 november 2022

Altijd goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Juriean Brands
13 november 2022
Rob
12 november 2022
Angela
12 november 2022

Heerlijk smaakvol gegeten en de bezorging was zelfs iets eerder dan aangegeven.

Ton Kuijper
11 november 2022
Barbara
11 november 2022
Hubert
10 november 2022

Kwartier te vroeg geleverd. Vlees was taai. Gewoon in kliko gegooid. Kwaliteit giert omgekeerd evenredig omlaag in vergelijk met de prijs. Jammer, was ooit zo goed.

David
7 november 2022

Een klein foutje met de bestelling werd heel snel opgelost. Wij kregen nog een blikje fris gratis erbij. Top service en perfekte kwaliteit zoals altijd.

Van Dalen
7 november 2022

Heerlijk gegeten 😁👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De Bie
7 november 2022
Daniela Baies
6 november 2022

Alleen complimenten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sham
6 november 2022
Alida
5 november 2022

Was weer heerlijk.

Dirk
4 november 2022

Ruim voor de verwachtte tijd bezorgd.

Benjamin
4 november 2022

Had 1x nasi mix en 1x bami treasure besteld maar uiteindelijk 2 x bami gekregen en het was behoorlijk vet

la Vecchia
4 november 2022
MR
2 november 2022

Verwachte bezorgtijd was 18.20 uur. Bezorger wascer om 17.55 uur. Helemaal top! Net als het eten. Altijd in orde.

M. Muller
2 november 2022
Willem
31 oktober 2022

Bestelling gedaan met zo snel mogelijk en bestelling was er inderdad heel snel. super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H.M.
31 oktober 2022
Etienne Murray
30 oktober 2022
Jos tolsma
30 oktober 2022

Goed op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Igor
30 oktober 2022
Juriean Brands
30 oktober 2022
Peggy
29 oktober 2022

As always… zeer lekker. Net even iets verfijner dan een doorsnee Chinees restaurant.

Petra kingma
29 oktober 2022
Dennis Karssen
29 oktober 2022

Altijd goed!

R. Dee
29 oktober 2022

Prima op tijd, warm en het smaakte prima.

Rob Doornhouwer
29 oktober 2022
Donovan
28 oktober 2022
F Simon
27 oktober 2022
Daniela Baies
24 oktober 2022

Zoala verwacht voortrefelijk inclusief de bezorging service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T Brambach
24 oktober 2022

Het was heerlijk, elke hap een traktatie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van Campenhout
24 oktober 2022

De mihoen met biefstuk was erg flauw maar de rest erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stavros
23 oktober 2022

De eend was verbrand en de spek was door gefrituurd, alsof het dagen lang in de koelkast zat. Heel erg droog. Ik bestel vaak bij jullie en altijd goed. Dit was wel een tegenvaller.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald
23 oktober 2022

Zoals altijd perfect op tijd, en heerlijk!

Marjan
23 oktober 2022

Veel besteld en super snel bezorgd

Nabibaks
23 oktober 2022

Snel bezorgd en het eten was zoals gewoonlijk weer heerlijk.

Wolterbeek
22 oktober 2022

Heerlijk gegeten! moest bezorgd worden naar Poort en het eten was nog goed heet.

Ad Turkenburg
22 oktober 2022

Jammer dat er al weken geen loempia’s zijn te bestellen

Ellen
20 oktober 2022
K. Oosterveld
19 oktober 2022

Mihoengerecht was smakeloos en karig wat betreft de groenten. Mihoen was als 1 grote bal aan elkaar geplakt en droog. Portie was ruim, maar heb meer dan de helft weggegooid. Zonde van mijn geld. Poke bowl was wel lekker, alleen zat er helaas een groot stuk sla in die al wat bruine plekken had. Loempia's waren lekker.

Raymond
17 oktober 2022

Het eten wordt minder van kwaliteit de laatste maanden, wij ervaren dat veelal bij bestellen zelfde gerechten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Juriean Brands
16 oktober 2022
JWM
15 oktober 2022

Was weer heerlijk.

Johann
15 oktober 2022
Michel
14 oktober 2022

Super netjes en op tijd bezorgd. Vriendelijke bezorger. Eten was goed.

Jack Chong
14 oktober 2022

Ik weet dat ik van het maand menu niet al te hoge eisen mag stellen. We bestellen het regelmatig met constante kwaliteit. Echter gisteren viel het tegen. De babipangkang was een ander soort vlees, zonder krokante korst en lag meer in een zoetzure sauce dan de eigenlijke sauce. De kip was laf op smaak, eetbaar maar anders dan anders. Is, de kok op vakantie?

Henk
14 oktober 2022

Weer heerlijk gegeten.

Frank
14 oktober 2022
Vincent Roelofs
12 oktober 2022

Altijd lekker en snel bezorgt!

John Paulis
11 oktober 2022

Altijd lekkerrrrr

Ton Kuijper
11 oktober 2022

Lekker als altijd.

Evert
11 oktober 2022
Yvonne
9 oktober 2022

Heerlijk gegeten

Sander
9 oktober 2022

Warme gerechten (saté, loempia's en kip) waren helaas lauw. Bij eerdere bestellingen is dit niet voorgekomen.

Ellen
8 oktober 2022

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten

Theo Peters
6 oktober 2022
Zwany Bosch
6 oktober 2022

Het was weer lekker, was keurig op tijd. En blij dat treasure ook in de Stedenwijk bezorgd!

Hans
5 oktober 2022

Zoals altijd, klasse

Henk
4 oktober 2022

Het eten was weer heerlijk dank jullie wel

Heidi Markus
4 oktober 2022

Online besteld om af te halen. Bestelling stond klaar op het afgesproken tijdstip. Heerlijk sushi gegeten en ook genoten van de kroepoek die online als uitverkocht stond, maar toch geleverd was.

Dennis
4 oktober 2022

Zoals altijd weer erg lekker! Maandmenu is top. Jammer dat de mini loempia’s niet waren toegevoegd :(

Monique Majoor
3 oktober 2022

Bij het maandmenu dat ik ophaalde op 2 oktober om 19.30 uur, waren geen miniloempia's. Wel de saus.

Jorritsma
2 oktober 2022

Helemaal goed en op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maikel
2 oktober 2022

Het eten was weer heel erg lekker heb er lekker van genoten en de rijst tafel was ook heel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A. Beecee
2 oktober 2022
Alec
2 oktober 2022

Top eten

Marjan Heidstra
2 oktober 2022

Het was allemaal weer prima in orde.

Juriean Brands
2 oktober 2022
Ria
1 oktober 2022

Het eten was zoals gewoonlijk weer heerlijk!!!

D van Oort
1 oktober 2022

Was weer super!

Robijn
29 september 2022

Het was weer heerlijk

Vincent van Wulfen
29 september 2022
Nathalie
29 september 2022
Patrick
28 september 2022

Wij bestellen regelmatig en zoals altijd was het ook nu weer heerlijk. Complimenten!!!

Ton Kuijper
27 september 2022

Heel lekker!

Ronald Nieuwenhuis
26 september 2022

Geweldig, opa werd 89 maar door een gevalletje corona konden wij niet met de familie volgens plan eten bij Treasure. Toen heerlijke sushi laten bezorgen bij opa en oma, en team Treasure heeft er een prachtig dessert bijgedaan. Super lief en opa en oma hebben gesmuld. Geweldige service!!!

Yentl
26 september 2022

Ik weet niet wat er loos is maar dit is de laatste keer dat ik besteld heb bij u een bami die hoor was en een gekookte saté ik heb het maar aan mn hond gegeven

Henk
26 september 2022

Het eten is top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk Huisman
25 september 2022

De Surinaamse bami is zo heerlijk en heel goed gevuld.

Dimphy Aarts
25 september 2022

Zoals altijd: geweldig!!! Bezorging èn kwaliteit eten een dikke 10!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jb
25 september 2022

Kwaliteit prima, maar bezorging , 2 weken achter elkaar niet compleet, na bellen wel na gebracht. Mag wel een extra bij als service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nancy Kooijman
25 september 2022

Sushi is echt heel lekker en vers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

INGE de VRIES-SCHULTZ,
25 september 2022

Het was weer super en lekker

MJ
25 september 2022

Helaas ontbrak de kroepoek bij het september maand menu. Er zaten 3 bakjes met sausjes bij, maar er was niet uitgelegd welk sausje bij welk gerecht hoorde.

INGE de VRIES-SCHULTZ,
24 september 2022
Michèle Veldhuisen
24 september 2022

Was altijd supergoed, kreeg altijd 5 sterren maar de laatste paar keer is het vel van de eend in de sushi niet goed eraf gehaald en dat is werkelijk niet lekker. Zo jammer, denken er nu over maar weer eens elders te bestellen.

Monique de Nier
24 september 2022

Tomatensoep was helaas koud die hebben we even in de magnetron op moeten warmen

M
23 september 2022
Solita Biere
22 september 2022

Heerlijk, maar verbeterpunt is : Als ik bv wat meer vlees wil zou het fijn zijn als je dat kan aangeven tegen meerprijs. Verder de kwaliteit is heel goed.

Nadine T.
22 september 2022
Wil Haan
22 september 2022

Heerlijk eten goede kwaliteit

D
19 september 2022

Helemaal mooi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H.Rujselaar
18 september 2022
Andre
18 september 2022

Het eten was weer heerlijk!

Lambregts
18 september 2022

Prima maaltijd. Wel jammer dat het niet op tijd werd bezorgd.

V.Verduijn
18 september 2022

Ik vond het eten (rijsttafel) erg tegenvallen,vlees was bijna aangebrand, Sate stokjes zagen er niet vers uit. Niets zag er echt smaakvol uit. Volgende dag enorm moeten braken. Bij de bezorging was de bezorgster de hele tijd aan het appen. Aangezien ik twee tassen in ontvangst moest nemen ging dat een beetje omslachtig. Voor mijn fooi had ze ook geen handen meer vrij, dus uiteindelijk niet gegeven.

Juriean Brands
18 september 2022
Joseph
18 september 2022
Luuk
17 september 2022
Ed
16 september 2022

Lekker en snel bezorgd 😟

FLC.Verdooren
16 september 2022

Lekker gegeten en op tijd bezorgd! Bedankt

Marc
14 september 2022
R.Doornhouwer
14 september 2022
Van Oort
13 september 2022

We hebben heerlijk gegeten, geweldig de Ayam Maleisië alsof ik in KL (Maleisië)eet. En dan de Lemobgras veeg, werkelijk heerlijk👌👌

Hans
12 september 2022

Als je de gerechten niet goed kent,weet je niet wat bij elkaar hoort. Het was door elkaar verpakt en ik wist niet welke sausjes waar bij hoorde. Ik vond er wat weinig groente bij zitten. De smaak was goed. Bestelling was netjes op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R.Doornhouwer
12 september 2022
Peter Osinga
10 september 2022

Superlekker, komen altijd op tijd

Michael Muts
9 september 2022

Heerlijke Sushi, mooi verpakt en een feestje op tafel. Dank

Yvonne
8 september 2022

Mis er klein zakje kroepoek bij

Mw van Wijk
7 september 2022

Jammer at de loempia's uit verkocht waren

Tonnie
7 september 2022

Eten was zoals gewoonlijk heerlijk en de bezorging is bij mij altijd zelfs wat vroeger dan aangegeven...dus TOP. Het enige minpuntje heeft niks te maken met de uitstekende kwaliteit van het eten maar ik vind het vreemd dat je moet betalen voor het afrekenen met I-deal. Dat ben ik nooit ergens anders tegen gekomen.

R Doornhouwer
6 september 2022
Laurie
6 september 2022

Bestellen regelmatig en deze keer het voordeelmenu. Helaas niet alleen minder betaald, maar ook veel minder smaak aan de gerechten. Ik vond het deze keer erg matig en geen aanrader. Jammer, want we weten hoe lekker het ook kan zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martje
6 september 2022

Ik heb omdat ik hier net ben komen wonen voor de eerste keer iets bij jullie gehaald. Had een combimenu met o.a. kip kerrie. De saus van de kip kerrie was wat waterig maar vooral zeeeer heet. Ik houd best wel van wat pittig eten maar dit was niet eetbaar. Na 2 happen alleen verder wat nasi gegeten en toen de rest weggegooid.

Henk
4 september 2022

Zoals gewoonlijk, heerlijk gegeten, bezorging precies op tijd en alles nog warm, top restaurant

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Juriean Brands
4 september 2022
J. Grootveld
2 september 2022

Furious Samurai Sashimi Maguro Snel bezorgd Super lekker gegeten

Marjan
31 augustus 2022

Heeeeeerlijk

Ed
31 augustus 2022

👍

catharina
29 augustus 2022

Eten besteld al 2 dagen van tevoren .👍 De bezorging was keurig op tijd. Alles was zeer goed verzorgd. En de kwaliteit van treasure is helemaal Top.👌

Andre
29 augustus 2022

Pangang zonder saus, rijst niet mee geleverd kon niet nageleverd worden. Voor het eerst hele slechte ervaring.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jennifer Giling
28 augustus 2022

Heerlijke sushi en poke bowl

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kees
28 augustus 2022

Prima op tijd en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marion Huizinga
28 augustus 2022
Frans Hofstaetter
26 augustus 2022

Het was weer heerlijk zo als altijd.

V de vlaam
26 augustus 2022
Van Essen
26 augustus 2022
j.kramer
25 augustus 2022
Caroline Fhijnbeen-de Haam
24 augustus 2022

Tomatensoep was niet zoals, ik gewend ben. Soep was wat aan de dunne kant. Smaakte daarom wat minder. Treasure for one was weer erg lekker.

Rebecca
24 augustus 2022

Eten is altijd goed, wordt ook op de tijd bezorgd, eten is lekker.

Selina
23 augustus 2022

Alles was helemaal top! Warm, snel, veel! Grote blij!

Dunja
22 augustus 2022

Als er een huisnummer op de bon staat wat juist is, wil je het dan niet op de eerste 2 cijfers brengen, maar op het gehele huisnummer. ben beter van jullie gewend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniela Baies
22 augustus 2022

Alleen maar complimenten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Juriean Brands
21 augustus 2022
Bakket
20 augustus 2022
Marga
19 augustus 2022

Heerlijk gegeten

Albert
18 augustus 2022

Blijven controleren of de bestelling compleet is, wel top dat het meteen na bezorgd werd

Ed
17 augustus 2022

Top geregeld

José
17 augustus 2022

Weer heerlijk gegeten!

Petra
17 augustus 2022

Heerlijke verse pokebowl. Meer dan voldoende per persoon. Snelle bezorging.

Beau
17 augustus 2022

Was anders dan normaal, beetje flauw, weinig smaak

Overbosch
15 augustus 2022

In jullie mail stond dat het eten rond 18.25 uur bezorgd zou worden (wat voor ons juist prima uitkwam), maar het was er al voor 18.00 uur (terwijl ons bezoek er nog niet was).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vera de Maar
15 augustus 2022

Bezorging exact op gevraagde tijd. Het maandmenu als altijd: lekker en goede kwaliteit. Maar: waar was de kroepoek?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hofstaetter
14 augustus 2022

Heerlijk was het eten zo als altijd .

Rob
13 augustus 2022

Supersnel bezorgd, en heerlijk!

Rob Doornhouwer
13 augustus 2022
Erwin
12 augustus 2022

Lekker zoals eigenlijk altijd 👍🏻

Jos tolsma
11 augustus 2022

Bezorging goed was nog goed heet. En erg lekker allemaal

Ed
10 augustus 2022

Snel en vakkundig en bovenal altijd heerlijk vers eten ! 😘👍

Nicky horjus
8 augustus 2022

Eten heerlijk, bestelling snel in huis. Helaas de kroepoek vergeten mee te bezorgen. Dat was een teleurstelling maar te laat om er achter aan te gaan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

FLC
7 augustus 2022

Betrouwbaar- Smakelijk- Op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne
7 augustus 2022

Bami had warmer gemogen, de buikspek was heerlijk en goed wsrm

Dick Smit
7 augustus 2022

De bezorging stond op 55 min. maar werd al na 35 min. bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob Dee
7 augustus 2022

Prima verzorgd. Wel jammer dat de maxi loempia's er niet meer zijn.

F Dumas
7 augustus 2022

Het eten is voortreffelijk of je nou ophaalt of daar gaat uit eten en de medewerkers zijn altijd vriendelijk.

Juriean Brands
7 augustus 2022
Anne
7 augustus 2022

Onze bestelling werd stipt op het afgesproken tijdstip bezorgd. Het eten was nog heet (écht heet) en overheerlijk. Volgens mij een nieuwe kok, want deze maaltijd was van hoge kwaliteit.

Emile van Wees
6 augustus 2022

Over het algemeen genomen prima kwaliteit.

Dick
6 augustus 2022
Lever
3 augustus 2022

Gewoon goed

Cia
1 augustus 2022

Jammer dat er bij de Californië salade geen dressing en avocado zat!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C
1 augustus 2022

Altijd goed! Lekkerste eten van almere

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Rutsen
31 juli 2022

We kregen een mail met een bezorg tijd .maar de bezorger was er al binnen 5 min

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk en Wilma Huisman
31 juli 2022

Wij vinden de surinaamse bahmi zo.lekker bij jullie,er zou.meer groenten.in kunnen en minder kip. Maar het is onze 1e keus

INGE de VRIES-SCHULTZ,
31 juli 2022

Altijd bezorgt voor de aangegeven tijd

Maria
29 juli 2022

Pokebowl, echt heerlijk!!!

Siward Wesselo
29 juli 2022

Was weer prima

Frank Bollinger
26 juli 2022

Besteld via de app van het Treasure zelf. Werkt perfect ! Eten zoals altijd heerlijk en supersnel bezorgd ! Wederom een hele fijne ervaring !

Remko
25 juli 2022

Snel bezorgd en nog heet Goed en lekker eten

rob
24 juli 2022

had 5 grote loempia's bij de bestelling. de gasten vonden ze lekker, ze waren echter erg slap en enorme vet. niet treasure waardig!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eline
24 juli 2022

Ik snap na de Corona en alles dat jullie de prijzen omhoog hebben gegooid maar ik vind bijna 3 euro op een voorgerecht wel heel erg veel. Vorige keer hadden we voor het zelfde geld bijna dubbel zo veel sushi. Het wordt nu voor ons als jong gezin steeds lastiger om af en toe is lekker van jullie te eten laat staan bij jullie komen eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maikel van klingeren
24 juli 2022

Het eten was erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anna
24 juli 2022
Juriean Brands
24 juli 2022
Van Wijk
23 juli 2022

Het was weer heerlijk

Chris
21 juli 2022

Prima. Besteld via de app. De bestelling stond op tijd klaar. Smaak en temperatuur waren prima

Edwin Touwslager
21 juli 2022
Daniela Baies
21 juli 2022

Alleen maar complimente voor alles!

vincent
20 juli 2022

smaak is vlak en sushi zijn vrij (te ) Groot

Shannon van Oostrum
20 juli 2022

Helemaal top! Heerlijk gegeten. En een geweldige service

Familie. Duivenvoorden
19 juli 2022

Lekker gegeten

Rob Smeekes
18 juli 2022

4 maaltijdloempia's + nasi besteld, met verzoek goudbruine gebakken loempia's en extra sambal. Perfect van smaak, snel geleverd en ze waren 24 karaats goudbruin gebakken en daarbij de extra sambal ook ontvangen. TOP!!! En wel bedankt!!!

Fam. Renshoff
18 juli 2022

Keurig op de afgesproken tijd. We hebben heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk van Vloten
17 juli 2022

Eten was weer top, en keurig op afgesproken tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk Pors
17 juli 2022

perfect verzorgt

Lever
17 juli 2022

Snel geleverd ,goed eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

W de vries veenstra
17 juli 2022

Vers eten, altijd goede service ,prima kwaliteit

S.d
16 juli 2022

Er zaten allemaal aangebrande stukken in de Fu Yong Hai dus dat was wel een teleurstelling.

F.C. Sprenkels
16 juli 2022

Precies op tijd afgeleverd! Heerlijke maaltijden. Net nog warm genoeg. En... de babi pangan was extra goed afgesloten.

Annemarie Jorritsma
15 juli 2022

Het was heerlijk. Iets aan de cv late kant.

Laura Trakzel-Quartel
13 juli 2022

Ik had 3 poke bowls besteld 1 daarvan de Treasure bowl helaas kregen we die niet maar een Tuna bowl Voor de rest was het lekker en goed

Olaf
13 juli 2022

Zeer goed. Ook de kleine aanpassing op het gerecht was gewoon mogelijk. Top!

Tiny
13 juli 2022
Jack
12 juli 2022
Josine
11 juli 2022

Hetzelfde gerecht besteld als 16 juni omdat het heel lekker was en het vlees smaakvol en mals. Vandaag biel het tegen, vlees was niet zacht en lip sate had vette stukjes. Dus driekwart verdween in de vuilnisbak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jennifer Giling
10 juli 2022

Eigenlijk altijd tevreden, echter de Dim Sum mix viel tegen, bleken gefrituurd hapjes te zijn, we hadden gestoomde hapjes verwacht.

A.H.D ojers
10 juli 2022

Dit keer was het slecht. Tjap Tjoy beef was veel beef, eenzijdig stuk "stronk" groente en geen sap. De Foe yong hai was zonder kip ?, - de surinaamse bami was te zacht en de kip was smaakloos; Sorry maar ik ben anders van jullie gewend. Het was altijd smaakvol en zag er goed uit. Helaas dit keer niet. heb het ook telefonisch gemeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J oudejans
10 juli 2022

Was weer prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ruby Tempelman
10 juli 2022

Zoals altijd goed!!

Agnes
9 juli 2022

Ik was zeer tevreden zoals altijd! Eten was geweldig!! Top!

Yvonne
9 juli 2022

Heerlijke babi pangang buikspek

R.Dooenhouwer
9 juli 2022
A
8 juli 2022
Resa
8 juli 2022

The food is mediocre for the price that was paid.

Mariëlle de Kock
7 juli 2022

Het was weer heerlijk en keurig op tijd.

Hafida
6 juli 2022

Op tijd en lekker

Ton Kuijper
6 juli 2022
Vincent
4 juli 2022

Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

huisman
4 juli 2022

Jammer dat de gemaakte bestelling niet doorgekomen was,maar werd gecompenseerd met een lekker biertje op terras. Het eten was weer heerlijk

Sander
3 juli 2022

Heerlijke gerechten. Op tijd klaar voor ophalen. Smaakte heerlijk. Toppie

Willy
3 juli 2022

De bestelling zou rond half 6 bezorgd worden maar was net na 5 uur al bezorgd. Er zitten hele kleine bakjes saus bij het vlees dat mag wel iets meer zijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

de Rooy
3 juli 2022

Keurig op tijd en het eten was perfect

Juriean Brands
3 juli 2022
Griffioen
2 juli 2022

De bezorging was als altijd mooi op tijd.Eten was heerlijk.Vond alleen de gebakken banana minder zoet en de banaan erin erg hard.Jammer

Jwm
2 juli 2022

Was heel erg vers en lekker.

Jeff
1 juli 2022

Prima eten en precies wat ik nodig had! Maar.. ik had gevraagd of het voor mijn deur neergezet kon worden ivm Corona isolatie maar de bezorger belde gewoon aan om het te overhandigen en dat was een beetje jammer..

Astrid
30 juni 2022
Inge
29 juni 2022
Kees
28 juni 2022
Jacoline patist
27 juni 2022

Precies op tijd en eten smaakte prima. Was niet erg warm meer. Dat was jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mar
26 juni 2022

Bezorgtijd was wel wat lang, 3 kwartier, maar het was zaterdag dus zal druk geweest zijn. We hadden 4 gerechten waarvan de smaak heerlijk was. Wel erg veel champignons in alle gerechten. Ik had graag wat variatie aan Chinese groenten gezien. Was eigenlijk in alle gerechten ui, paprika en champignons. Maar zoals gezegd, de smaken van de gerechten, de vietnamese loempia’s en de nasi en Chinese bami waren echt heerlijk.

HLHuijs
25 juni 2022

Heerlijke Treasure Pokebowl ! Aanbevolen !

Melanie
25 juni 2022

Was erg lekker goed geluisterd naar wat ik bij opmerkingen had geschreven was veel beter Dank jullie wel

johann kramer
20 juni 2022
Liz Middleton
20 juni 2022

Super lekker eten, super service, bedankt Treasure wij hebben een fijne feest gehad!

Gert Jan
19 juni 2022

Snel geleverd, goed van smaak, alle gerechten goed van temperatuur. Dik tevreden!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dick Smit
19 juni 2022

De prijzen zijn gestegen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid van Putten
19 juni 2022

Zoals altijd erg lekker.

Juriean Brands
19 juni 2022
Gerardo Janssen
18 juni 2022

Bestellen al jaren . Vond de kwaliteit beduidend minder dan voorgaande keren. Jammer dit ,Terwijl ze al jare goed sushi afleveren ten opzichte van andere zaken in Almere

De Brabander
18 juni 2022

Alles weer prima maar wat ik niet begrijp handstands je ziet dat de order voor (minstens) 2 personen is dat we dan 1 blikje cola cadeau krijgen

Willem
18 juni 2022

Het was weer ouderwets goed en precies op tijd bezorgd

Nouwen
17 juni 2022

We bestellen vaak bij jullie maar nu zat er weinig smaak aan .

Sandra
17 juni 2022

Dit keer was de bestelling niet zoals verwacht. De rijst was heel papperig, ko lo Kai was soppig (terwijl die altijd knapperig en hard zijn), de gebakken banaan was zo vet dat bij het bijten de olie eruit droop. Altijd goed, dit keer helaas niet

Dick
17 juni 2022
Els
16 juni 2022

Keurig op de afgesproken tijd

Van der Graaf
16 juni 2022

Super lekker eten en bezorging keurig op tijd, zeker aan te raden!

Jack
16 juni 2022

Ik zou het prettig vinden als je de mogelijkheid hebt voor deze gerechten om een keuze te maken tussen, mild, pittig en zeer pittig. De gerechten worden mild geleverd weliswaar met sambal maar ik bedoel extra verse pepers mee wokken

Bernadette
15 juni 2022
Chantal Snabilie
14 juni 2022

Heerlijk gegeten!!

Frits van der Pluijm
14 juni 2022